L’IES Joan Fuster de Sueca reflexiona sobre integritat i ètica pública amb #DocuforumAVAF

Sueca, 28 de març de 2025.- L’alumnat de l’assignatura optativa Cultura jurídica i democràtica de primer curs de Batxillerat de l’IES Joan Fuster de Sueca ha participat en una nova edició de l’activitat #DocuforumAVAF, impulsada per l’Agència Valenciana Antifrau.

 

Gràcies a la col·laboració de la professora Valentina Inglada, Pilar Moreno, tècnica de l’Àrea de Formació de l’AVAF, va visitar la capital de la Ribera Baixa per a compartir amb els estudiants l’origen, les funcions i la labor de l’Agència en la prevenció i lluita contra el frau i la corrupció a la Comunitat Valenciana. Durant la sessió, es va fomentar la reflexió sobre la importància de l’ ètica i la integritat en la gestió pública.

 

A través de #DocuforumAVAF, l’Agència Valenciana Antifrau acosta a col·legis, instituts i universitats de tota la Comunitat Valenciana el seu treball en la promoció de l’ètica pública i la protecció dels informants de corrupció.

 

Si eres docent de Batxillerat, 4t d’ESO o universitat a la Comunitat Valenciana i vols portar aquesta activitat a la teua aula, contacta amb nosaltres en formacion@antifraucv.es