Nomenament d’Eduardo Beut González com a Director de l’Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana.
Publicació en el DOGV. 19/07/2024
RESOLUCIÓ número 1359/2023, de 21 de desembre, del director de l’agència de prevenció i lluita contra el frau i la corrupció, per la qual s’actualitza la relació de llocs de treball de l’agència, aprovada mitjançant Resolució número 336/2022, del 26 d’abril.
Publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Enllaç a la descàrrega en PDF: DOGV núm. 9.755 de 29 de desembre de 2023 | |
Publicació en el Butlletí Oficial de les Corts Valencianes. Enllaç a la descàrrega en PDF: BOCV núm. 39 de 2 de febrer de 2024 |
RESOLUCIÓ número 309/2023, de 27 de març, del director de l’Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana, per la qual s’actualitza la relació de llocs de treball de l’Agència, aprovada mitjançant Resolució número 336/2022, de 26 d’abril.
Publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Enllaç a la descàrrega en PDF: DOGV núm. 9569 de 5 d’abril de 2023 | |
Publicació en el Butlletí Oficial de les Corts Valencianes. Enllaç a la descàrrega en PDF: BOCV núm. 324 de 5 de abril de 2023 |
RESOLUCIÓ de 336/2022, de 26 d’abril, del director de l’Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció, per la qual s’aprova i publica la relació de llocs de treball de l’Agència.
Publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Enllaç a la descàrrega en PDF: DOGV núm. 9329 de 2 de maig de 2022. | |
Publicació en el Butlletí Oficial de les Corts Valencianes. Enllaç a la descàrrega en PDF: BOCV núm. 247 de 6 de maig de 2022 |
> Convocatòria LD 4/2024
> Convocatòria LD 3/2024
> Convocatòria LD 2/2024
> Convocatòria LD 1/2024
> Convocatòria per a la provisió temporal del lloc de treball número 4, director/a de Prevenció, Formació i Documentació, mitjançant comissió de serveis
> Convocatòria per a provisió temporal del lloc de treball número 37, lletrat/lletrada, mitjançant comissió de serveis
> Convocatòria LD 1/2023
> Convocatòria LD 2/2023
> Convocatòria per a provisió temporal del lloc de treball número 10, cap de Servei de Prevenció, mitjançant comissió de serveis.
Anunci provisió temporal del lloc de treball número 10, cap de Servei de Prevenció, mitjançant comissió de serveis.
> Convocatòria LD 3/2023
> Convocatòria LD 4/2023
> Convocatòria LD 1/2022
>Convocatòria CE llocs 21, 22, 48 i 49 amb subgrup professional A1/A2, i el lloc 47 amb subgrup A1
Annexos i sol·licitud d’admissió
Publicació DOGV modificació composició OTP
>Convocatòria provisió temporal lloc núm. 21
Annexos i sol·licitud d’admissió
>Convocatòria provisió temporal lloc núm. 40
Annexos i sol·licitud d’admissió
>Convocatòria provisió temporal lloc núm. 47
>Convocatòria CE Llocs 20, 35, 36, 41, 42 i 43, amb subgrup professional A1
> Convocatòria CE Llocs C1 – C1/C2
Publicació correcció error DOGV
Publicació DOGV modificació composició OTP
> Convocatòria LD 6/2021
Annexes i sol·licitud d’admissió
> Convocatòria CE lloc núm. 23
Annexos i sol·licitud d’admisió
> Convocatoria LD 5/2021
Anexos y solicitud de admisión
Publicació DOGV per la qual es declara deserta la convocatòria
> Convocatòria LD 4/2021
Annexes i Sol·licitud d’admissió
> Convocatòria LD 3/2021
Annexes i Sol·licitud d’admissió
> Convocatòria LD 2/2021
Annexes i Sol·licitud d’admissió
> Convocatòria LD 1/2021
Annexes i Sol·licitud d’admissió
> Convocatòria provisió temporal llocs de naturalesa funcionarial mitjançant comissió de serveis (febrer 2021)
Annex i sol·licitud d’admissió (editable, format libreoffice ODT)
Enllaç a la publicació en el Tauler d’Anuncis de la Seu Electrònica de l’Agència
> Convocatòria LD 8/2020
> Convocatòria LD 7/2020
> Convocatòria LD 6/2020
> Convocatòria LD 5/2020
> Convocatòria LD 4/2020
> Anunci Oferta provisió temporal de diversos llocs de treball de la Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana.
Accés al Tauler d’Anuncis de la Seu Electrònica de l’Agencia Valenciana Antifrau
> Convocatòria LD 3/2020
Anunci de represa del termini de presentació de sol·licituds per a la convocatòria LD 3/2020[NOU]
Enllaç a la publicació de l’anunci de represa en el Tauler d’Anuncis de la Seu Electrònica de l’AVAF[NOU]
> Convocatòria LD 2/2020
> Convocatòria LD 1/2020
> Convocatòria LD 7/2019
Sol·licitud d’admissió per a la provisió pel sistema de lliure designació (editable)
> Convocatòria LD 4/2019
Sol·licitud d’admissió per a la provisió pel sistema de lliure designació (editable)
> Convocatòria LD 3/2019
Sol·licitud d’admissió per a la provisió pel sistema de lliure designació (editable)
> Convocatòria LD 5/2019
Sol·licitud d’admissió per a la provisió pel sistema de lliure designació (editable)
> Convocatòria LD 6/2019
Sol·licitud d’admissió per a la provisió pel sistema de lliure designació (editable)
> Convocatòria CS 3/2019
Sol·licitud d’admissió per a la provisió temporal en comissió de serveis o adscripció provisional
> Convocatòria LD 2/2019
> Convocatòria LD 1/2019
> Convocatòria LD 6/2018
> Convocatòria LD 5/2018
> Convocatòria LD 4/2018
> Convocatòria LD 3/2018
> Convocatòria LD 2/2018
> Convocatòria LD 1/2018
Política de gestió del document electrònic
Comissió de Valoració Documental
Resolució amb la determinació de càrrecs de la CVD (DOGV núm. 9307/28.03.2022) |
Política de donacions de llibres i altres materials bibliogràfics
Els articles 12 i 27 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, estableixen que totes les entitats del sector públic han de garantir que els ciutadans puguin, per una banda, interactuar amb l’Administració per mitjans electrònics i, de l’altra, obtenir còpies certificades de documents públics administratius o privats. Amb aquesta finalitat, s’ha de portar un registre actualitzat del funcionariat habilitat per a l’exercici d’ambdues funcions.
Funcionariat de l’administració pública habilitat per identificar i autenticar els ciutadans i a expedir còpies certificades
Nº | Denominación del puesto | Nombre y Apellidos |
12 | Cap d’Unitat de Gestió Administrativa | Antonio López Sanchís |
13 | Cap d’Unitat de Gestió Econòmica | Itziar Cristina Martinez Mares |
23 | Tècnica Superior de Gestió Administrativa | Beatriz Roca Fernández |
25 | Secretari/a de Direcció | Mercé Asensi Bonet |
26 | Cap d’Equip de Gestió Econòmica i Contratació | José Agustín Eslava Navarro |
27 | Cap d’Equip d’Anàlisi i Investigació | Jesús Ismael Chinchilla Matilla |
28 | Cap de Negociat de suport administratiu i direcció | María Trinidad Martín Catalán |
29 | Cap de Negociat de suport administratiu i Jurídic | María Luisa Romance Villalba |
30 | Cap de Negociat de suport de Prevenció i Formació | María José Ruiz Rodrigo |
31 | Cap de Negociat de suport Comunicació Institucional | |
32 | Cap de Negociat d’Administració | Juana María López Peralta |
40 | Cap d’Equip suport Administratiu i Jurídic | |
44 | Cap de Negociat de suport Documentació | Francesc Xavier Saà Úbeda |
46 | Cap de Negociat d’Anàlisi i Investigació | Miguel Ángel Ricart Cabañero |